Thursday, October 17, 2019

فراگیری بکاپ به چنگ آوردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite

فراگیری بکاپ به چنگ آوردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
آموزش بکاپ دریافت کردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
عوارض زیادی برای تصاحب کردن بکاپ از تلفن همراه موجود است , از اکثر دلایلی که یوزرها میخواهند از داده ها موبایل خویش فولدر حمایت کننده داشته باشند , خوف از سرقت تلفن همراه یا این که منزه شدن فایل‌ها است . اما علاوه بر این عوارض , گهگاه پیش میاید که موبایل شما بر اثر فکتوری ریست قفل می‌گردد و ناچار به شکستن قفل امنیتی گوگل یا این که به عبارتی FRP میشوید که بعد از انجام این کار , همه داده ها شما منزه خواهد شد . در‌پی با هواوی جمهوری اسلامی ایران همراه باشید تا طرز بکاپ به دست آوردن از گوشی‌های هواوی را برای‌تان شرح دهیم .



به چه شکل می‌توان در گوشی‌های هواوی از روش اپلیکیشن HiSuite از داده‌های خویش ورژن حامی تهیه و تنظیم کرد؟

ابزار و درایورهای ( راه‌اندازهای ) ضروری :

Huawei HiSuite
Huawei Drivers
شیوه دستیابی به ورژن حامی اطلاعات دردسترس در گوشی هواوی از روش کابل USB

درایورهای حتمی برای تلفن همراه هواوی خویش را نصب فرمائید .
Huawei HiSuite را نصب نمایید .
موبایل خویش را از روش کابل USB به رایانه همراه متصل فرمایید .
برنامه Huawei HiSuite را اجرا نمایید .


موبایل بایستی بعداز اتصال به رایانه به وسیله برنامه Huawei HiSuite تشخیص داده شود . در غیر این صورت از دفترچه راهنمای اتصال جانور در اپلیکیشن یاری بگیرید .
بر روی سوییچ ” Back Up ” کلیک نمائید . شکیبایی فرمایید همگی اطلاعات دردسترس از روی گوشی تلفن همراهتان خوانده شود .


در اینجا , میتوانید مسیر قرارگیری ورژن پشتوانه خویش را تعیین فرمائید , در صورت رغبت میتوانید یا این که آن را به صورت پیشفرض در مسیر بی واسطه HiSuite قرار دهید .


در تراز آن گاه , همگی اطلاعات دردسترس را گزینش فرمایید ( جهت تهیه و تنظیم ورژن حمایت کننده تمام فایل‌ها و برنامه‌هایی که اپلیکیشن قادر است از موبایل شما تشخیص دهد گزینش فرمایید ) , به جای تعیین تمامی فایل‌ها , میتوانید هرمورد از آن ها را که می خواهید از آن ورژن حمایت کننده تهیه و تنظیم نمائید از گوشی خویش تعیین نمایید .


در صورتیکه که در‌این تراز گزینه‌ی Encrypt with password را فعال نمایید , فایل‌های شما با یک پسوردی که معلوم خواهید کرد , نگهداری خواهند شد . ( لطفا دقت داشته باشید , در صورتی‌که که پسورد را فراموش فرمایید , دیگر قدرتمند به به کار گیری از فایل‌ها نخواهید بود ) .


سوییچ Back Up را برای آغاز روند فشار دهید .


تا‌زمانی‌که پیغام “ کامل شدن شد ” ( Complete ) را مشاهده کنید طاقت فرمائید و بعد از آن بر روی کلید Done کلیک نمایید .


آرشیو داده ها شما انجام شد .


درین مقاله به یادگرفتن به دست آوردن فولدر حامی از گوشی‌های هواوی پرداختیم , در صورتی‌که که در هر مورد از بخش‌ها سؤالی دارید میتوانید در نصیب ایده ها همین مقاله با ما میان بگذارید .

No comments:

Post a Comment