Monday, October 21, 2019

کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون

کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون
داده ها کمپانی
هواوی شرکتی چندملیتی فعال در مسئله فناوری داده ها و ارتباطات و ساخت و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 بوسیله رن ژنگفی , مهندس کهن ارتش آزادی‌بخش اخلاق و رفتار چین , عمل خویش را آغاز نمود . این موسسه تولید ها خویش متناسب با همگی قشرها , منازل و سازمان‌ها و با استعمال از تکنولوژی‌های نوین جهان پباده سازی می نماید . مارک هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با کار در 170 مرز و بوم و حوزه‌ جهانی در اختیار دارااست و به بیشتراز 3 میلیارد نفر در مرحله عالم خدمت‌رسانی می‌نماید .

روی نیز رفته , گروه تولید ها هواوی , روش‌ها و سرویس ها آن رقابت طلب و ایمن می‌باشند . این مجموعه کارایی داراست تا از روش همیاری آزاد با شرکای اکوسیستم خویش برای مشتریانش ارزشی استوار تولید نماید , در جهت توانمندسازی آنها کار نماید , معاش فردی آنها بی نیاز سازند و اختراع را در سازمان‌های مختلف با دقت به میزان و مدل آنها وارد کند که هر ابداع این مجموعه متعلق به نیاز مشتریان تولید میشود . این نوآوری‌ها از روش تمرکز بر روی تکنولوژی‌های روز جهان و انجام پژوهش ها بدون شوخی و حساس به عاقبت میرسد . شایان ذکر است که هواوی به سوی پیشرفت‌های زیاد خویش در سال 2012 تحت عنوان مطرح ترین ارائه‌دهنده سرویس ها ارتباطی در دنیا از کمپانی سونی اریکسون پیشی گرفت .


با همگی این‌ها بیش تر از یک ده سال است که دولت ایالات متحده به کمپانی هواوی بدبین شده و معتقد است که دولت چین از روش دستگاه‌های الکترونیکی هواوی فعالیت‌های جاسوسی دارااست . اگر‌چه ایالات متحده این عقیده خویش را بارها و بارها ابلاغ داشته است ولی طی دو سال اخیر این زد خورد زیاد بیشتر از قبل شدت گرفته است . در غایت در آذر ماه 97 ایالات متحده صراحتا از متحدان خویش خواست که هواوی را در لیست سیاه بازارهای خویش قرار دهند .

هواوی هیچ یک از اتهاماتی که به وی وارد میشد را نپذیرفته و آنها را جزو تنش‌های تجاری مو جود در بین ایالات متحده و چین می داند . تحریم‌های وارداتی از طرف ایالات متحده , گوگل و مایکروسافت بر هواوی موجب می گردد تا گوشی‌های این موسسه زین پس قدرتمند به به کار گیری از سرویس ها گوگل نشوند که‌این این قضیه بخش اعظمی از خریداران و درخواست کنندگان هواوی را دلسرد می‌نماید .

در پایانی خبر ها بدست آمده از هواوی , در فیض جلسه‌ای که به تازگی با حضور دونالد ترامپ و مسئولین وزارت بازرگانی امریکا برگزار شده‌است به زودی جواز همیاری کمپانی هواوی با تنی چند از شرکت‌های امریکایی صادر خواهد شد . هرچند که‌این خبر به صورت جدا تایید نشده و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است , ولی می‌توان به ادامه همیاری گوگل و هواوی خوشبین بود .

با وجود این موقعیت هواوی تضمین کرده است که گوشی‌های خویش را با دو مارک هواوی و آنر سوای هیچ‌گونه اختلال امنیتی عرضه خواهد کرد . همینطور اعلام داشته است که گوشی‌هایی که قبلا اتفاقات در بازار ارائه شده‌اند هیچ مشکلی در اخذ سرویس ها نخواهند داشت , در رابطه سیستم دلیل و حالت تولیدها آتی این موسسه هنوز تصمیم قطعی دریافت نشده است .


No comments:

Post a Comment