Wednesday, October 23, 2019

یادگرفتن ویروس کشی ( کپی ) در گوشی‌های هواوی

یادگرفتن ویروس کشی ( کپی ) در گوشی‌های هواوی
با دقت به‌این این داستان که تلفن‌های همراه اخیرا دوچندان راحت‌تر به وسیله ویروس‌ها تاثیر می‌پذیرند , هواوی تصمیم گرفت گوشی‌های تازه خویش را به همراه برنامه‌ مدیر گوشی تلفن از پیش نصب شده ارائه دهد . به یاری این برنامه شما می توانید گوشی‌تان را کپی فرمایید و از در واقع ویروس‌های آن را پیدا و ویروس کشی نمایید . به‌دنبال با هواوی کشور‌ایران همراه باشید تا طریق ویروس کشی گوشی‌های هواوی را برای‌تان شرح دهیم .

شما می توانید از طیف وسیعی از کارکردهای آن استعمال فرمایید و سالم موبایل خویش را مراقبت نمائید .

درین مقاله کارایی اپلیکشن کپی ویروس هواوی و روش به کارگیری از آن و برنامه مدیر گوشی تلفن مورد بررسی قرار گرفته است . این قابلیت‌های گوشی تلفن هواوی به شما امداد میکند تا گوشی خویش را ایمن سازید و از آن در قبال هر جور بدافزار نگهداری فرمایید . نسخه برداری ویروس هر دسته اپلیکیشن احتمالی مخرب گوشی را بررسی کرده و طرق تقابل با آن را ارائه میدهد .

شیوه اجرای کپی ویروس بر روی گوشی شما چه‌گونه است؟

از فهرست مهم گوشی خویش , وارد برنامه مدیر گوشی ( Phone Manager ) گردید .

در نصیب تحت برگه , Virus Scan را گزینش فرمایید .

در حالتی‌که که قبلا با مقررات و قوانین موافقت نکرده‌اید , در هنگام ورود این کار را انجام دهید .
سعی کپی پرسرعت ( Quick Scan ) را تعیین نمائید .

حوصله نمایید تا پروسه نسخه برداری بی نقص شود .

در شرایطی که که موبایل شما هرگونه ویروس یا این که اپلیکیشن مخربی را داشته باشد , از شما مراد میشود که آن را نادیده گرفته یا این که حذف نمایید .
سفارش می گردد که هرچند وقت یکبار گوشی خویش را کپی فرمائید و از بازکردن و نصب برنامه‌ها و منابع ناشناخته حقیقتاً دوری کنید .
بازسا

No comments:

Post a Comment