Sunday, August 30, 2020

تعمیر مبل راحتی

 

تعمیر شکستگی های مبل

گاهی اوقات با ایجاد شکستگی های در یکی از مبل های سرویس مبلمانتان مواجه می شوید. در این صورت اصلا به صرفه نیست که به خاطر ین شکستگی ها مجبور به خرید سرویس مبل تازه ای شوید. بخش عمده ای از تعمیرات مبل در تهران شامل تعمیر شکستگی های مبل های قدیمی می شود. اگر به طور کلی بدنه  و اسکلت مبل شما سالم است این مبل ارزش هزینه کردن برای انجام تعمیرات را دارد. در این صورت با انجام تعمیرات به جای تعویض و خرید مبل تازه از لحاظ اقتصادی نیز صرفه جویی کرده اید. انواع شکستگی های ایجاد شده در دسته، پایه و …. مبل می تواند توسط کارشناسان تعمیر مبل، به صورت اساسی تعمیر شود. در این صورت ظاهر مبل شما مانند روز اول نو و زیبا میشود.

 

تعویض فوم و اسفنج مبل

مبلمان یکی از لوازم منزل است که به صورت مداوم و پیوسته در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب اوقات با گذشتن زمانی از خرید مبل، فوم ها و اسفنج های آن خصوصا در قسمت نشیمن مبل، دسته ها، تکیه گاه و … دچار فشردگی می شوند و حالت اولیه خود را از دست می دهند. این اتفاق باعث می  شود تا مبل، زیبایی خود را از دست بدهد و نمای بدی را در دکور منزل شما ایجاد کند.

این مشکل علاوه بر اینکه چهره مبل شما را به شدت بد می کند سبب می شود تا نشستن روی مبل نیز با ایجاد احساس ناراحتی همراه شود. در این صورت نیز می توانید با انجام تعمیرات مبل در تهران و با تعویض فوم و اسفنج، ظاهر مبلتان را مثل روز اول زیبا کنید. همان طور که می دانید بهتر است از فوم سرد و یا اسفنج های سی و پنج کیلویی (یا اسفنج های سی کیلویی) در مبل استفاده شود تا این قسمت ها دیرتر با مشکل مواجه شوند.

 


تعمیر مبل راحتی

تعمیرات مبلمان در تهران گستردگی زیادی دارد و تقریبا تمام مدل های مبلمان را در بر می گیرد. اصولا مبل های راحتی در خانه ها  به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر سبب می شود تا حالت طبیعی این مبل ها با گذشت زمان تغییراتی کند.

فرو رفتگی بیش از حد فوم ها و اسفنج ها و البته فرسوده شدن و رنگ و رو رفتگی رویه مبل بیشترین مشکلاتی است که در مبل های راحتی پیش می آید. با انجام تعمیرات مبل در تهران، این مشکلات بر طرف می شود. البته مساله مهمی که در این باره باید مورد توجه قرار دهید، این است که قبل از انجام تعمیرات، با کارشناس این زمینه مشورت کنید تا از سالم بودن بدنه و اسکلت بندی مبل مطمئن شوید.

منبع : https://mobl.top/furniture-repair-tehran/

No comments:

Post a Comment